Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výhody a nevýhody plynoucí organizacím z členství v České asociaci pro vzácná onemocnění (ČAVO)
Stránská, Markéta ; Navrátil, Jiří (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Ve své práci se chci zaměřit na pociťované výhody a nevýhody plynoucí organizacím z členství v zastřešující organizaci. Tomuto tématu se budu věnovat z perspektivy členských organizací. Jedná se o specifický segment sdružení - pacientské organizace věnující se pacientům se vzácným onemocněním. Je zřejmé, že spolupráce v zastřešující organizaci přináší výhody, dá se však předpokládat, že může přinášet i určité nevýhody. Pro svoji práci jsem si vybrala Českou asociaci pro vzácná onemocnění. V České republice se jedná o jedinou organizaci v občanském sektoru zaměřující se výhradně na vzácné choroby. Cílem magisterské práce je zjistit pociťované výhody a nevýhody, a zda souvisí s mírou aktivity členů v zastřešující organizaci. Dále chci porovnat získaná data s teoretickou literaturou za účelem, zda se liší. Téma zastřešování v České republice je téměř neprobádané. Existuje jen několik málo prací, jež se věnují této oblasti. Proto jsem se rozhodla zaměřit se na spolupráci v oblasti občanského sektoru (sdružení věnující se vzácným chorobám), který je poměrně neznámý. Klíčová slova: výhody spolupráce, nevýhody spolupráce, vzácná onemocnění, advokační funkce, informační funkce, zastřešující organizace, pacientské organizace, Česká asociace pro vzácná onemocnění, vysoká aktivita, nízká aktivita
Marketingová strageie České asociace pro vzácná onemocnění
Pelcová, Martina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Kučera, Vojtěch (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na financování České asociace pro vzácná onemocnění. Hlavním cílem je navrhnout fundraisingovou strategii pro tuto organizaci, jelikož ta je v současné době financována převážně od farmaceutických společností a vzniká zde střet zájmů. Vedlejším cílem je navržení marketingové strategie se zaměřením na komunikaci. Pro dosažení těchto cílů bylo nutné nejprve vyjasnit si teoretické znalosti z oblasti neziskového sektoru, jeho financování a marketingu. V praktické části jsou vytipované společnosti, které by na spolupráci s ČAVO mohly mít zájem a následně je zde uvedeno pár návrhů pro zlepšení komunikace a PR aktivit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.